Gammelskogen i Riksdagen och Regeringskansliet


Dagen började i SR P4 Örebro. Jag kom till studion i god tid och fick en god kopp kaffe och fick invänta intervjun. Lyssna på inslaget 1 timme och 45 minuter in i programmet>>

Sedan bar det av mot huvudstadenIMG_3761 i studion

Sedan var det dags att lassa in böckerna i bilen och påbörja färden mot huvudstaden.

FullSizeRender i bilen

Väl framme var det lite trixigt att hitta rätt. det är ju så mycket vakter och avspärrningar i och kring Riksdagen och Rosenbad.

FullSizeRender

Till slut blev samtliga böcker levererade. I och med att det råder fotoförbud i de lokaler jag lämnade in böckerna så är det enda beviset ett kvitto.

Tyvärr hade ingen övrig media prioriterat gammelskogen och trots att jag mailat till utskottsordförandena och miljöministern var det ingen där och tog emot mig.
De hade väl andra prioriteringar för dagen, förmodar jag.

Nu är i alla fall böckerna på plats och jag föreslår att var och en av er som givit en eller flera böcker, letar upp era respektive mottagares mailadresser på riksdagen.se och mailar en fråga vad de tyckte om boken.
Radio P4 Örebro tänkte i alla fall göra ett försök med att fråga någon av dem.

Nu är till slut Gammelskogen i Riksdagen.
Tack till alla ni som bidragit. Se listan i det tidigare inlägget.

 

/Jonas

Om washb4

Företagare, WASHB4 AB Bor i Örebro, Sverige Gift och förälder till två barn
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

